Naam:
Foto’s:
3041
Video’s:

Over ons

Mijn partner Marieke en ik houden erg van reizen en ook van het onderweg zijn. We proberen elke 5 jaar er een tijdje tussen uit te zijn. In 2015 hebben we ruim 3 maanden met onze camper door Italie gereisd en nu gaan we voor een kleine 4 maanden richting het Oosten van Europa met dezelfde camper. (Een Burstner i532 uit 1999). Samen leven we volgens de motto’s  “vivere senza rimpianti” en “carpe diem” en natuurlijk alles in het hier en nu! Voor de rest ben ik een geboren optimist maar is Marieke weer wat realistischer. Kortom een mooie combinatie!

Over onze reis

Door Corona (Covid-19) is onze reis een aantal maanden ingekort. We zouden pakweg 13 april voor een klein half jaar vertrekken maar dat wordt nu 8 juni. We reizen tot en met september, dus een kleine 4 maanden. Klagen doen we dus niet. Hoe onze reis er uit gaat zien weten we nog niet helemaal. Hangt ook af van het beleid wat landen hebben mbt toeristen uit het buitenland. Gelukkig zijn we met de camper wel volledig ‘selfsupporting’. We hebben een aantal faciliteiten in de camper die bv het open zijn van douchegebouwen op een camping niet noodzakelijk maken.

Bezochte landen

Wij hebben 10 landen (4%) bezocht:

Denemarken, Duitsland, Estland, Frankrijk, Letland, Litouwen, Nederland, Polen, Rusland, Slovenië.