Welkom op ons reisblog!

8 juni 2020 - Hellevoetsluis, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze  belevenissen? Meld je dan aan voor onze  mailinglijst!

1. Sharlene:
    leuk R & M
    Ik kijk er naar uit om te zien de mooie dingen dat jullie zullen ervaren.
    Veel plezier met jullie reis . Marieke sterkte.
  2. Carole:
    5 juni 2020
    Leuk om jullie te volgen. Wat een pech trouwens, Marieke, maar ook dat komt weer goed;) Ik hoop dat jullie veel moois gaan zien en blijf gezond!
  3. Hetty:
    5 juni 2020
    Veel plezier met jullie reis en blijf gezond!
  4. Anita:
    5 juni 2020
    Wat een pech afgelopen maandag. Het ging net zo lekker. Na jullie vakantie gaan we weer een rondje hoor💪Maar voor nu, wens ik jullie eerst een fantastische reis 👋
  5. Ineke Nobel:
    5 juni 2020
    Heel veel plezier en een hele goede reis, ik vind het leuk jullie reisverhalen te volgen. Marieke veel sterkte en voor allebei blijf gezond en geniet!!!!!!
  6. Dina:
    5 juni 2020
    Hele goede reis ,en vooral lekker genieten, Marieke wat ben je een pechvogel, hopelijk val de pijn mee.
  7. Sjanie Gendt:
    5 juni 2020
    He vriendinnetje dat is echt pech zeg🤕😥ruud is vast een fantastische verpleger.wij wensen jullie een mooie reis en hoop dat je snel beter ben Marieke dikke kus van mij🥰😘
  8. Natalie:
    5 juni 2020
    Hèhè eindelijk de (camper) kogel door de kerk! Fijn dat het nu bijna van start kan/mag! Hopelijk ook klaar met alle hobbels en vanaf maandag de sabbatical stemming erin. Heel veel plezier en veilige kilometers!
  9. Timo:
    viel spaß!
  10. Nathalie Schut:
    5 juni 2020
    Wat een pech, gelukkig weerhoudt het jullie niet om alsnog het avontuur aan te gaan!!! Heel veel plezier in jullie reis! Stay safe!!!!
  11. Karin van Keulen:
    5 juni 2020
    Oh wat een pech zeg maar nu dan toch vertrokken. Veel plezier en genieten hoor👍👍
  12. Germienke & André:
    5 juni 2020
    Fryske sûkerbôle staat klaar! xx
  13. Marga de Wit:
    6 juni 2020
    Wat een pech. Marieke, heel veel veilige gen fantastische kilometers👍
  14. Marja:
    6 juni 2020
    Wat een naar gebeuren Marieke ! Heb verder samen een geweldige reis, geniet ervan.
  15. Kitty van der Pot:
    6 juni 2020
    Lieve Marieke en Ruud, na een twee keer uitgestelde start. Nu begint jullie zomer.
    Alle planning valt weg, nu gaan waar de wind je brengt, en er van genieten.
    In Italie was jullie motto Sapere di Vivere, durf te leven.
    Zorg goed voor elkaar en anderen onderweg, geniet van al het onverwachtse.
    Don't dream your life, live your dream.
    Hele goede reis, dikke knuffel uit Hongarije.
    Hopen elkaar toch ergens tegen te komen. Paul Kitty en Max
  16. Arianne van der Waal:
    6 juni 2020
    Komt het er toch nog van! Genieten maar! En dan genieten wij mee via de blog...
    Goeie reis gewenst van Eric en Arianne.
  17. Veli:
    6 juni 2020
    wij wensen jullie veel plezier
  18. Janneke Padmos:
    7 juni 2020
    Met enorm veel pech en hopelijk niet te veel pijn is nu jullie vakantie opgestart
    Friesland heerlijk.
    Ben benieuwd waar in Friesland maar Friesland is (ook) prachtig.
    Weinig Corona problemen ook daar
    Hopelijk binnenkort de hechtingen er uit en dan een blokje verderop naar Duitsland
    Maar gelukkig zijn jullie dan nu op pad met de Camper
    Goede reis en geniet van een lange mooie vakantie
  19. N.P. Schuijer:
    9 juni 2020
    Heel veel plezier. En verder geen gedoe wens ik jullie. Gr Nic
  20. Yvonne Vinke:
    9 juni 2020
    Hee Marieke,
    Heb jij dat, wat een pech! Ik hoop dat je snel opknapt! Heel veel plezier en een mooie reis gewenst! Ik kijk er naar uit jullie verhalen te lezen en de foto’s te zien! Nu alleen maar lekker genieten!